Bohumír Goch - GOSS:
Tel.: 556 835 616
Mobil : 604 825
389 goch@goss.cz
Konvekta - klimatizace
Konvekta - prospekty
Kontakty
Mapa
Z historie firmy
Výběr z realizovaných zakázek
Úvodní stránka
Bohumír Goch - GOSS:
Tel.: 556 835 616
Mobil : 604 825
389 goch@goss.cz
Klimatizace KONVEKTA |
|
|
Typy :
HVAC 6101
HVAC 8101
HVAC 5401
HVAC 6401
HVAC 6402
HVAC 6403
HVAC 8401 |
Prvotní vybavení klimatizací prostoru cestujících
Své zákazníky můžete přepravovat s klimatizací KONVEKTA za příjemných teplot vzbuzujících pohodu, ať již jedou na důležité jednání, do práce nebo po vysilujícím dni domů. Stres všedního dne zůstává vně vlaku. Svým zákazníkům nabídne komfort správné teploty ať je venku 35 °C ve stínu nebo třeskutých –15 °C. Stejně jako ostatní zařízení vlaku patří také příjemné klima k dobré pohodě. Správné zařízení pro dobrou pohodu najdete u nás!
HVAC 6101
Aplikace
Klimatizace prostoru pro cestující v motorových vlacích
Přednosti:
Bezkartáčové ventilátory výparníku s plynulou regulací
Bezkartáčové ventilátory kondenzátoru
Klapa čerstvého, směsného a oběhového vzduchu
Teplovodní baterie sériově
Připoj pro přídavný výparník
Řízení CAN-Bus
Regulátor výkonu regulací bypas
Plynové tlumiče víka skříně přístroje
Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Funkce zařízení:
Tato mnohostranná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro motorové vlaky a přesvědčí Vás moderním vzhledem. Pro své variabilní možnosti připojení se suchou montáží*) a přírubovými spoji pro externí přípoje chlazení, přípojem přídavného výparníku a řízením CAN-Bus je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější možnosti použití. Zařízení HVAC 6101 je vybaveno teplovodní topnou baterií a na základě přímého vhánění vzduchu a centrálního nasávání oběhového vzduchu zaručuje optimální vedení vzduchu a variabilní možnosti využití. Dělené krycí kapoty opatřené plynovými tlumiči umožňují snadnou údržbu zařízení.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
|
Typ |
HVAC 6101 |
|
Délka/šířka/výška ) [mm] |
2.300/1.600/200 |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
22 |
|
Topný výkon [kW] |
32 |
|
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
4.140 |
|
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
7.950 |
|
Elektrický příkon [kW] |
1,75 |
|
Zdrojové napětí |
24 V ss |
|
Hmotnost [kg] |
asi 250 |
*) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon
HVAC 8101
Aplikace
Klimatizace prostoru pro cestující v motorových vlacích
Přednosti:
Bezkartáčové ventilátory výparníku s plynulou regulací
Bezkartáčové ventilátory kondenzátoru
Klapa čerstvého, směsného a oběhového vzduchu
Teplovodní baterie sériově
Připoj pro přídavný výparník
Řízení CAN-Bus
Regulátor výkonu regulací bypas
Plynové tlumiče víka skříně přístroje
Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Funkce zařízení:
Tato mnohostranná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro motorové vlaky a přesvědčí Vás moderním vzhledem. Pro své variabilní možnosti připojení se suchou montáží*) a přírubovými spoji pro externí přípoje chlazení, přípojem přídavného výparníku a řízením CAN-Bus je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější možnosti použití. Zařízení HVAC 8101 je vybaveno teplovodní topnou baterií a na základě přímého vhánění vzduchu a centrálního nasávání oběhového vzduchu zaručuje optimální vedení vzduchu a variabilní možnosti využití. Dělené krycí kapoty opatřené plynovými tlumiči umožňují snadnou údržbu zařízení.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
|
Typ |
HVAC 8101 |
|
Délka/šířka/výška ) [mm] |
4.100/1.600/200 |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
38 |
|
Topný výkon [kW] |
45 |
|
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
8.280 |
|
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
15.900 |
|
Elektrický příkon [kW] |
3,5 |
|
Zdrojové napětí |
24 V ss |
|
Hmotnost [kg] |
asi 320 |
*) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon
HVAC 5401
Aplikace
Klimatizace prostoru pro cestující v pantografech, osobních vagónech a tramvajích
Přednosti:
Modulární záložní koncept klimatizace
Hotově zapojené modulární zařízení
Ventilátory výparníku plynule regulovatelné
Ventilátory kondenzátoru s tlakovými čidly pro optimální řízení
Klapa čerstvého, směsného a oběhového vzduchu
Elektrické topení sériově
Řízení CAN-Bus
Regulátor výkonu regulací
Plynové tlumiče na víkách skříně zařízení
Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Upevnění střešního přístroje pomocí bodové aretace
Funkce zařízení:
Snadno udržovatelná výkonná klimatizace byla vyvinuta jako inovační servisně logistický koncept, který maximálně vyhovuje požadavkům zákazníků. U modulárního konceptu klimatizace HVAC 5401 jsou totální výpadky téměř vyloučeny. Tento inovační modulový systém zařízení Vám nabízí optimum komfortu a současně maximum provozní jistoty.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
|
Typ |
HVAC 5401 |
|
Délka/šířka/výška ) [mm] |
1500/1500/370 |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
16 |
|
Topný výkon [kW] |
7,2 |
|
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
3.300 |
|
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
7.950 |
|
Elektrický příkon [kW] |
15,6 9,2 kW (topení) 8,4 kW (klimatizace) |
|
Zdrojové napětí |
3x400 V 50 Hz |
|
Hmotnost [kg] |
asi 275 |
HVAC 6401
Aplikace
Klimatizace prostoru pro cestující v pantografech, osobních vagónech a tramvajích
Přednosti:
Robustní šasi
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Provozování s čerstvým nebo oběhovým vzduchem
šroubová dmychadla s integrovanou regulací výkonu
Ventilátory výparníku plynule regulovatelné
Kondenzátory dvoustupňové, opčně s vysílačem tlaku
Řízení CAN-Bus s diagnostickými funkcemi
Funkce zařízení
Mnohostranná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro pantografy a osobní vozy a přesvědčí Vás svým moderním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*) je toto výkonné zařízení určeno pro mnohá použití. Klimatizace je vybavena přímým vháněním vzduchu a centrálním nasáváním oběhového vzduchu s možnosti přimícháním čerstvého vzduchu, což zaručuje optimální vedení vzduchového proudu a variabilní možnosti využití. Dělená kapotáž zařízení vybavená plynovými tlumiči velmi usnadňuje údržbu.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
|
Typ |
HVAC 6401 |
|
Délka/šířka/výška ) [mm] |
2.500/1.500/515 |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
40 |
|
Topný výkon [kW] |
- |
|
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
6.300 |
|
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
8.400 |
|
Elektrický příkon [kW] |
26,5 |
|
Napětí zdroje |
3x400 V 50 Hz 24 V ss |
|
Hmotnost [kg] |
asi 600 |
*) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon
HVAC 6402
Aplikace
Klimatizace prostoru pro cestující v tramvajích
Přednosti:
Robustní hliníkové šasi
Svařovaná konstrukce DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Provoz se 100% čerstvého vzduchu
šroubové dmychadlo
Ventilátory výparníku plynule regulovatelné
Ventilátory kondenzátoru dvoustupňové
Regulace výkonu formou „bypas“
Řízení CAN-Bus s diagnostikou
Plynulá regulace množství čerstvého vzduchu
Funkce:
Kompaktní střešní klimatizace je konstruována speciálně pro použití v městských tramvajích. Vysoký výkon chlazení i topení, plynule regulovatelné ventilátory výparníku jakož i řízení CAN-Bus jsou hlavními znaky zařízení. Suchá montáž*) a dobrá přístupnost prostoru pro údržbu jen doplňují kladný celkový dojem.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
|
Typ |
HVAC 6402 |
|
Délka/šířka/výška ) [mm] |
2.800/1.500/350 |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
25 |
|
Topný výkon [kW] |
20 |
|
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
3.000 |
|
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
7.200 |
|
Elektrický příkon [kW] |
20,3 kW (topení) 13 kW (klimatizace) 3 kW (ventilátory) |
|
Zdrojové napětí |
750V ss (topení) 400V stř (klima) 400V stř (ventilátory) 24 V ss (řízení) |
|
Hmotnost [kg] |
asi 450 |
*) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon
HVAC 6403
Aplikace
Klimatizace prostoru pro cestující v pantografech a osobních vozech
Přednosti:
Ventilátory výparníku plynule regulovatelné
Ventilátory kondenzátoru, volitelně s vysílačem tlaku
Klapa pro čerstvý, oběhový a směsný vzduch
Elektrické topení instalováno sériově ve střešním přístroji
Přípoj pro přídavný výparník
Řízení CAN-Bus
Regulátor výkonu formou bypasu
Plynové tlumiče krytů zařízení
Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Výkonné šroubové dmychadlo
Funkce zařízení:
Mnohostranně použitelná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro pantografy a přesvědčí Vás elegantním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*), řízením CAN-Bus a možností připojení přídavného výparníku je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější použití. Je vybaveno elektrickým topením a díky přímému vhánění vzduchu a centrálnímu nasávání oběhového vzduchu poskytuje klimatizace optimální vedené vzduchového proudu a tedy i variabilní možnosti použití. Díky dělené kapotáži zařízení s plynovými tlumiči je údržba klimatizace obzvláště jednoduchá.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
|
Typ |
HVAC 6403 |
|
Délka/šířka/výška ) [mm] |
2.800/1.600/380 |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
22 |
|
Topný výkon [kW] |
18 |
|
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
4.140 |
|
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
7.950 |
|
Elektrický příkon [kW] |
33 20 topení 15 klimatizace
|
|
Napětí zdroje |
3x400 V, 50 Hz |
|
Hmotnost [kg] |
asi 350 |
*) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon
HVAC 8401
Aplikace:
Klimatizace prostoru cestujících pro pantografy a osobní vozy
Přednosti:
Bezkartáčové ventilátory výparníku plynule regulovatelné
Bezkartáčové ventilátory kondenzátoru, opčně s vysílačem tlaku
Klapa pro čerstvý, směsný a oběhový vzduch
Sériově elektrické topení
Přípoj pro přídavný výparník
Řízení CAN-Bus
Plynové tlumiče na víkách skříně zařízení
Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Výkonné šroubové dmychadlo s integrovanou regulací výkonu.
Funkce zařízení:
Mnohostranně použitelná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro pantografy a přesvědčí Vás elegantním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*), řízením CAN-Bus a možností připojení přídavného výparníku je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější použití. Je vybaveno elektrickým topením a díky přímému vhánění vzduchu a centrálnímu nasávání oběhového vzduchu poskytuje klimatizace HVAC 8401 optimální vedení vzduchového proudu a tedy i variabilní možnosti použití. Díky dělené kapotáži zařízení s plynovými tlumiči je údržba klimatizace obzvláště jednoduchá.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
|
Typ |
HVAC 8401 |
|
Délka/šířka/výška ) [mm] |
4.800/1.600/420 |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
38 |
|
Topný výkon [kW] |
24 |
|
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
8.280 |
|
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
15.900 |
|
Elektrický příkon [kW] |
50 28 topení 26 klimatizace
|
|
Napětí zdroje |
3x400 V, 50 Hz |
|
Hmotnost [kg] |
asi 500 |
*) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon