GOSS ...chlazení a klimatizace

www.goss.cz

Důležité kontakty


Bohumír Goch - GOSS:
Tel.: 556 835 616
Mobil : 604 825 389
goch@goss.cz goch@goss.cz

Předpověď počasí

                         Klimatizace KONVEKTA


              Busklima            Zemědělská a stavební technika           Transportní chlazení           Kolejová vozidla

              Vojenská technika

Prvotní vybavení pro pracoviště řidiče
Prvotní vybavení klimatizací prostoru cestujících
Dodatečné vybavení

Typy : HVAC 6101 HVAC 8101 HVAC 5401 HVAC 6401 HVAC 6402 HVAC 6403 HVAC 8401
bus




Prvotní vybavení klimatizací prostoru cestujících


Své zákazníky můžete přepravovat s klimatizací KONVEKTA za příjemných teplot vzbuzujících pohodu, ať již jedou na důležité jednání, do práce nebo po vysilujícím dni domů. Stres všedního dne zůstává vně vlaku. Svým zákazníkům nabídne komfort správné teploty ať je venku 35 °C ve stínu nebo třeskutých –15 °C. Stejně jako ostatní zařízení vlaku patří také příjemné klima k dobré pohodě. Správné zařízení pro dobrou pohodu najdete u nás!




obr

HVAC 6101


  • Jdi na začátek


    Aplikace

    • Klimatizace prostoru pro cestující v motorových vlacích


    Přednosti:

    • Bezkartáčové ventilátory výparníku s plynulou regulací

    • Bezkartáčové ventilátory kondenzátoru

    • Klapa čerstvého, směsného a oběhového vzduchu

    • Teplovodní baterie sériově

    • Připoj pro přídavný výparník

    • Řízení CAN-Bus

    • Regulátor výkonu regulací bypas

    • Plynové tlumiče víka skříně přístroje

    • Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností

    • Svařovaná konstrukce dle DIN 6700

    • Protipožární ochrana dle DIN 5510


    Funkce zařízení:

    Tato mnohostranná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro motorové vlaky a přesvědčí Vás moderním vzhledem. Pro své variabilní možnosti připojení se suchou montáží*) a přírubovými spoji pro externí přípoje chlazení, přípojem přídavného výparníku a řízením CAN-Bus je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější možnosti použití. Zařízení HVAC 6101 je vybaveno teplovodní topnou baterií a na základě přímého vhánění vzduchu a centrálního nasávání oběhového vzduchu zaručuje optimální vedení vzduchu a variabilní možnosti využití. Dělené krycí kapoty opatřené plynovými tlumiči umožňují snadnou údržbu zařízení.


    Vysvětlení HVAC a číselného kódu

    HVAC XYZZ

    Zde znamená „X“ výkonnostní třídu:

    3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv

    5 = klimatizace prostoru pro cestující

    6 = klimatizace prostoru pro cestující

    Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie:

    1 = motorové vlaky

    2 = elektrické vlaky

    ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99

    Zvláštnost klimatizací „Split“

    Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory


    Technická data



    Typ

    HVAC 6101

    Délka/šířka/výška ) [mm]

    2.300/1.600/200

    Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW]

    22

    Topný výkon [kW]

    32

    Vzduchový výkon výparníku [m3/h]

    4.140

    Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h]

    7.950

    Elektrický příkon [kW]

    1,75

    Zdrojové napětí

    24 V ss

    Hmotnost [kg]

    asi 250





    *) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon




    obr

    HVAC 8101


  • Jdi na začátek


    Aplikace

    • Klimatizace prostoru pro cestující v motorových vlacích


    Přednosti:

    • Bezkartáčové ventilátory výparníku s plynulou regulací

    • Bezkartáčové ventilátory kondenzátoru

    • Klapa čerstvého, směsného a oběhového vzduchu

    • Teplovodní baterie sériově

    • Připoj pro přídavný výparník

    • Řízení CAN-Bus

    • Regulátor výkonu regulací bypas

    • Plynové tlumiče víka skříně přístroje

    • Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností

    • Svařovaná konstrukce dle DIN 6700

    • Protipožární ochrana dle DIN 5510


    Funkce zařízení:

    Tato mnohostranná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro motorové vlaky a přesvědčí Vás moderním vzhledem. Pro své variabilní možnosti připojení se suchou montáží*) a přírubovými spoji pro externí přípoje chlazení, přípojem přídavného výparníku a řízením CAN-Bus je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější možnosti použití. Zařízení HVAC 8101 je vybaveno teplovodní topnou baterií a na základě přímého vhánění vzduchu a centrálního nasávání oběhového vzduchu zaručuje optimální vedení vzduchu a variabilní možnosti využití. Dělené krycí kapoty opatřené plynovými tlumiči umožňují snadnou údržbu zařízení.


    Vysvětlení HVAC a číselného kódu

    HVAC XYZZ

    Zde znamená „X“ výkonnostní třídu:

    3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv

    5 = klimatizace prostoru pro cestující

    6 = klimatizace prostoru pro cestující

    Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie:

    1 = motorové vlaky

    2 = elektrické vlaky

    ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99

    Zvláštnost klimatizací „Split“

    Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory


    Technická data



    Typ

    HVAC 8101

    Délka/šířka/výška ) [mm]

    4.100/1.600/200

    Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW]

    38

    Topný výkon [kW]

    45

    Vzduchový výkon výparníku [m3/h]

    8.280

    Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h]

    15.900

    Elektrický příkon [kW]

    3,5

    Zdrojové napětí

    24 V ss

    Hmotnost [kg]

    asi 320





    *) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon




    obr

    HVAC 5401


  • Jdi na začátek


    Aplikace

    • Klimatizace prostoru pro cestující v pantografech, osobních vagónech a tramvajích


    Přednosti:

    • Modulární záložní koncept klimatizace

    • Hotově zapojené modulární zařízení

    • Ventilátory výparníku plynule regulovatelné

    • Ventilátory kondenzátoru s tlakovými čidly pro optimální řízení

    • Klapa čerstvého, směsného a oběhového vzduchu

    • Elektrické topení sériově

    • Řízení CAN-Bus

    • Regulátor výkonu regulací

    • Plynové tlumiče na víkách skříně zařízení

    • Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností

    • Svařovaná konstrukce dle DIN 6700

    • Protipožární ochrana dle DIN 5510

    • Upevnění střešního přístroje pomocí bodové aretace


    Funkce zařízení:

    Snadno udržovatelná výkonná klimatizace byla vyvinuta jako inovační servisně logistický koncept, který maximálně vyhovuje požadavkům zákazníků. U modulárního konceptu klimatizace HVAC 5401 jsou totální výpadky téměř vyloučeny. Tento inovační modulový systém zařízení Vám nabízí optimum komfortu a současně maximum provozní jistoty.


    Vysvětlení HVAC a číselného kódu

    HVAC XYZZ

    Zde znamená „X“ výkonnostní třídu:

    3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv

    5 = klimatizace prostoru pro cestující

    6 = klimatizace prostoru pro cestující

    Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie:

    1 = motorové vlaky

    2 = elektrické vlaky

    ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99

    Zvláštnost klimatizací „Split“

    Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory


    Technická data



    Typ

    HVAC 5401

    Délka/šířka/výška ) [mm]

    1500/1500/370

    Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW]

    16

    Topný výkon [kW]

    7,2

    Vzduchový výkon výparníku [m3/h]

    3.300

    Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h]

    7.950

    Elektrický příkon [kW]

    15,6

    9,2 kW (topení)

    8,4 kW (klimatizace)

    Zdrojové napětí

    3x400 V 50 Hz

    Hmotnost [kg]

    asi 275





    obr

    HVAC 6401


  • Jdi na začátek


    Aplikace

    • Klimatizace prostoru pro cestující v pantografech, osobních vagónech a tramvajích


    Přednosti:

    • Robustní šasi

    • Svařovaná konstrukce dle DIN 6700

    • Protipožární ochrana dle DIN 5510

    • Provozování s čerstvým nebo oběhovým vzduchem

    • šroubová dmychadla s integrovanou regulací výkonu

    • Ventilátory výparníku plynule regulovatelné

    • Kondenzátory dvoustupňové, opčně s vysílačem tlaku

    • Řízení CAN-Bus s diagnostickými funkcemi


    Funkce zařízení

    Mnohostranná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro pantografy a osobní vozy a přesvědčí Vás svým moderním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*) je toto výkonné zařízení určeno pro mnohá použití. Klimatizace je vybavena přímým vháněním vzduchu a centrálním nasáváním oběhového vzduchu s možnosti přimícháním čerstvého vzduchu, což zaručuje optimální vedení vzduchového proudu a variabilní možnosti využití. Dělená kapotáž zařízení vybavená plynovými tlumiči velmi usnadňuje údržbu.


    Vysvětlení HVAC a číselného kódu

    HVAC XYZZ

    Zde znamená „X“ výkonnostní třídu:

    3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv

    5 = klimatizace prostoru pro cestující

    6 = klimatizace prostoru pro cestující

    Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie:

    1 = motorové vlaky

    2 = elektrické vlaky

    ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99

    Zvláštnost klimatizací „Split“

    Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory



    Technická data



    Typ

    HVAC 6401

    Délka/šířka/výška ) [mm]

    2.500/1.500/515

    Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW]

    40

    Topný výkon [kW]

    -

    Vzduchový výkon výparníku [m3/h]

    6.300

    Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h]

    8.400

    Elektrický příkon [kW]

    26,5

    Napětí zdroje

    3x400 V 50 Hz

    24 V ss

    Hmotnost [kg]

    asi 600








    *) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon




    obr

    HVAC 6402


  • Jdi na začátek


    Aplikace

    • Klimatizace prostoru pro cestující v tramvajích


    Přednosti:

    • Robustní hliníkové šasi

    • Svařovaná konstrukce DIN 6700

    • Protipožární ochrana dle DIN 5510

    • Provoz se 100% čerstvého vzduchu

    • šroubové dmychadlo

    • Ventilátory výparníku plynule regulovatelné

    • Ventilátory kondenzátoru dvoustupňové

    • Regulace výkonu formou „bypas“

    • Řízení CAN-Bus s diagnostikou

    • Plynulá regulace množství čerstvého vzduchu

    Funkce:

    Kompaktní střešní klimatizace je konstruována speciálně pro použití v městských tramvajích. Vysoký výkon chlazení i topení, plynule regulovatelné ventilátory výparníku jakož i řízení CAN-Bus jsou hlavními znaky zařízení. Suchá montáž*) a dobrá přístupnost prostoru pro údržbu jen doplňují kladný celkový dojem.


    Vysvětlení HVAC a číselného kódu

    HVAC XYZZ

    Zde znamená „X“ výkonnostní třídu:

    3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv

    5 = klimatizace prostoru pro cestující

    6 = klimatizace prostoru pro cestující

    Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie:

    1 = motorové vlaky

    2 = elektrické vlaky

    ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99

    Zvláštnost klimatizací „Split“

    Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory


    Technická data



    Typ

    HVAC 6402

    Délka/šířka/výška ) [mm]

    2.800/1.500/350

    Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW]

    25

    Topný výkon [kW]

    20

    Vzduchový výkon výparníku [m3/h]

    3.000

    Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h]

    7.200

    Elektrický příkon [kW]

    20,3 kW (topení)

    13 kW (klimatizace)

    3 kW (ventilátory)

    Zdrojové napětí

    750V ss (topení)

    400V stř (klima)

    400V stř (ventilátory)

    24 V ss (řízení)

    Hmotnost [kg]

    asi 450









    *) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon




    obr

    HVAC 6403


  • Jdi na začátek


    Aplikace

    • Klimatizace prostoru pro cestující v pantografech a osobních vozech

    Přednosti:

    • Ventilátory výparníku plynule regulovatelné

    • Ventilátory kondenzátoru, volitelně s vysílačem tlaku

    • Klapa pro čerstvý, oběhový a směsný vzduch

    • Elektrické topení instalováno sériově ve střešním přístroji

    • Přípoj pro přídavný výparník

    • Řízení CAN-Bus

    • Regulátor výkonu formou bypasu

    • Plynové tlumiče krytů zařízení

    • Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností

    • Svařovaná konstrukce dle DIN 6700

    • Protipožární ochrana dle DIN 5510

    • Výkonné šroubové dmychadlo


    Funkce zařízení:

    Mnohostranně použitelná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro pantografy a přesvědčí Vás elegantním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*), řízením CAN-Bus a možností připojení přídavného výparníku je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější použití. Je vybaveno elektrickým topením a díky přímému vhánění vzduchu a centrálnímu nasávání oběhového vzduchu poskytuje klimatizace optimální vedené vzduchového proudu a tedy i variabilní možnosti použití. Díky dělené kapotáži zařízení s plynovými tlumiči je údržba klimatizace obzvláště jednoduchá.


    Vysvětlení HVAC a číselného kódu

    HVAC XYZZ

    Zde znamená „X“ výkonnostní třídu:

    3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv

    5 = klimatizace prostoru pro cestující

    6 = klimatizace prostoru pro cestující

    Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie:

    1 = motorové vlaky

    2 = elektrické vlaky

    ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99

    Zvláštnost klimatizací „Split“

    Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory


    Technická data



    Typ

    HVAC 6403

    Délka/šířka/výška ) [mm]

    2.800/1.600/380

    Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW]

    22

    Topný výkon [kW]

    18

    Vzduchový výkon výparníku [m3/h]

    4.140

    Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h]

    7.950

    Elektrický příkon [kW]

    33

    20 topení

    15 klimatizace


    Napětí zdroje

    3x400 V, 50 Hz

    Hmotnost [kg]

    asi 350

    *) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon




    obr

    HVAC 8401


  • Jdi na začátek


    Aplikace:

    • Klimatizace prostoru cestujících pro pantografy a osobní vozy

    Přednosti:

    • Bezkartáčové ventilátory výparníku plynule regulovatelné

    • Bezkartáčové ventilátory kondenzátoru, opčně s vysílačem tlaku

    • Klapa pro čerstvý, směsný a oběhový vzduch

    • Sériově elektrické topení

    • Přípoj pro přídavný výparník

    • Řízení CAN-Bus

    • Plynové tlumiče na víkách skříně zařízení

    • Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností

    • Svařovaná konstrukce dle DIN 6700

    • Protipožární ochrana dle DIN 5510

    • Výkonné šroubové dmychadlo s integrovanou regulací výkonu.


    Funkce zařízení:

    Mnohostranně použitelná kompaktní střešní klimatizace je koncipována pro pantografy a přesvědčí Vás elegantním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*), řízením CAN-Bus a možností připojení přídavného výparníku je toto výkonné zařízení vhodné pro nejrůznější použití. Je vybaveno elektrickým topením a díky přímému vhánění vzduchu a centrálnímu nasávání oběhového vzduchu poskytuje klimatizace HVAC 8401 optimální vedení vzduchového proudu a tedy i variabilní možnosti použití. Díky dělené kapotáži zařízení s plynovými tlumiči je údržba klimatizace obzvláště jednoduchá.


    Vysvětlení HVAC a číselného kódu

    HVAC XYZZ

    Zde znamená „X“ výkonnostní třídu:

    3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv

    5 = klimatizace prostoru pro cestující

    6 = klimatizace prostoru pro cestující

    Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie:

    1 = motorové vlaky

    2 = elektrické vlaky

    ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99

    Zvláštnost klimatizací „Split“

    Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory


    Technická data



    Typ

    HVAC 8401

    Délka/šířka/výška ) [mm]

    4.800/1.600/420

    Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW]

    38

    Topný výkon [kW]

    24

    Vzduchový výkon výparníku [m3/h]

    8.280

    Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h]

    15.900

    Elektrický příkon [kW]

    50

    28 topení

    26 klimatizace


    Napětí zdroje

    3x400 V, 50 Hz

    Hmotnost [kg]

    asi 500

    *) Montuje se na pryžové těsnění, nikoliv na silikon