Bohumír Goch - GOSS:
Tel.: 556 835 616
Mobil : 604 825
389 goch@goss.cz
Konvekta - klimatizace
Konvekta - prospekty
Kontakty
Mapa
Z historie firmy
Výběr z realizovaných zakázek
Úvodní stránka
Bohumír Goch - GOSS:
Tel.: 556 835 616
Mobil : 604 825
389 goch@goss.cz
Klimatizace KONVEKTA |
|
|
Typy :
HVAC 3101
HVAC 3401
HVAC 3402
|
Prvotní vybavení pro pracoviště řidiče
KONVEKTA koncipuje mnohostranné kompaktní střešní klimatizace pro pracoviště řidičů. Naše výkonná zařízení zajišťují vždy příjemné klima, které usnadní náročný pracovní den. Je přitom jedno, zda venku panuje teplota pod bodem mrazu nebo pálivé horko, s klimatizací od firmy KONVEKTA si zachovají vaši zaměstnanci chladnou hlavu. Pokud by někdy teplota nesouhlasila, lze to bezproblémově změnit.
HVAC 3101
Aplikace
Kolejové vozidlo / pracoviště řidiče
Přednosti zařízení
Lakovaná hliníková kapotáž
Modulární systém se snadnou údržbou
Zasouvatelné energetické a ovládací přívody na střešním kondenzátoru
Ve střešním kondenzátoru jsou umístěny veškeré nutné spínací a regulační přístroje
Bezkartáčové ventilátory na 24 V ss (výkonné, minimální údržba, snadný servis)
Funkce zařízení
Klimatizace HVAC 3101 pro pracoviště řidiče byla vyvinuta pro dieselové lokomotivy s generátorovým provozem. U tohoto zařízení „Split“ je výparníková jednotka klimatizace HVAC 3101-8 umístěna na pracovišti řidiče, zatímco kondenzátorová jednotka HVAC 3101-6 s kompresorem jsou umístěny na střeše vozidla. Tím je zaručeno, že klimatizaci HVAC 3101 lze použít v nejrůznějších instalačních prostorech, které jsou k dispozici. Kompaktní přístroj pro pracoviště řidiče je vybaven bezkartáčovými ventilátory na 24 V ss a je dodáván kompletně propojen. Tato klimatizace se hodí jak pro prvotní výbavu tak i pro dodatečnou instalaci.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
Typ |
HVAC 3101 |
Délka/šířka/výška |
|
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
7,2 |
Topný výkon [kW] |
3,2 |
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
2.070 |
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
2.140 |
Elektrický příkon |
viz HVAC 3101-6 HVAC 3101-8 |
Napětí zdroje |
3x400 V, 50 Hz 24 V ss |
Hmotnost |
|
HVAC 3401
Aplikace:
Klimatizace pracoviště řidiče kolejových vozidel
Přednosti:
Ventilátor výparníku plynule regulovatelný
Ventilátor kondenzátoru s tlakovým vysílačem
Elektrické topení sériově
Plynové tlumiče na krytech skříní
Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Filtr čerstvého vzduchu
Jako opce řízení CAN-Bus
Funkce zařízení:
Toto mnohostranné kompaktní střešní zařízení je koncipováno pro klimatizaci pracoviště řidiče a přesvědčí Vás elegantním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*) je toto výkonné zařízení dimenzováno pro nejrůznější možnosti použití. Přístroj HVAC 3401 je vybaven elektrickým topením a díky různým rozváděcím vzduchovým panelům zajišťuje optimální vedení proudu vzduchu a skýtá variabilní možnosti použití. Krycí kapota opatřena plynovými tlumiči, se dá široce rozevřít což umožňuje snadnou údržbu zařízení.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
Typ |
HVAC 3401 |
Délka/šířka/výška ) [mm] |
800/1500/350 |
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
7,0 |
Topný výkon [kW] |
5 |
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
1.100 |
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
2650 |
Elektrický příkon |
12,8 kW/400 V 5,0 kW topení 5,6 kW klimatizace 0,53 kW 24 V |
Zdrojové napětí |
3x400 V, 50 Hz 24 V ss |
Hmotnost [kg] |
Asi 170 |
HVAC 3402
Aplikace:
Klimatizace pracoviště řidiče kolejových vozidel
Přednosti:
Ventilátor výparníku plynule regulovatelný
Elektrické topení sériově
Plynové tlumiče na krytech skříní
Robustní hliníkové šasi s dlouhou životností
Svařovaná konstrukce dle DIN 6700
Protipožární ochrana dle DIN 5510
Filtr čerstvého vzduchu
Funkce zařízení:
Toto mnohostranné kompaktní střešní zařízení je koncipováno pro klimatizaci pracoviště řidiče a přesvědčí Vás elegantním vzhledem. Vzhledem k variabilním možnostem připojení se suchou montáží*) je toto výkonné zařízení dimenzováno pro nejrůznější možnosti použití. Přístroj HVAC 3401 je vybaven elektrickým topením a díky různým rozváděcím vzduchovým panelům zajišťuje optimální vedení proudu vzduchu a skýtá variabilní možnosti použití. Krycí kapota opatřena plynovými tlumiči, se dá široce rozevřít což umožňuje snadnou údržbu zařízení.
Vysvětlení HVAC a číselného kódu |
HVAC XYZZ |
Zde znamená „X“ výkonnostní třídu: 3 = čelní boxy / klimatizace pracoviště řidiče, klimatizace lokomotiv 5 = klimatizace prostoru pro cestující 6 = klimatizace prostoru pro cestující |
„Y“ znamená druh pohonu, resp. zdroj energie: 1 = motorové vlaky 2 = elektrické vlaky |
„ZZ“ je postupné číslování této řady, tzn. 01 … 99 |
Zvláštnost klimatizací „Split“ |
Výparník a kondenzátor jsou identifikovány označením „-8“ pro výparníky a „-6“ pro kondenzátory |
Technická data |
|
Typ |
HVAC 3402 |
Délka/šířka/výška ) [mm] |
993/900/330 |
Chladicí výkon (ta=ti=50 °C) [kW] |
5,1 |
Topný výkon [kW] |
2,1 |
Vzduchový výkon výparníku [m3/h] |
900 |
Vzduchový výkon kondenzátoru [m3/h] |
2.410 |
Elektrický příkon |
5,5 kW/400 V 2,1 kW topení 3,4 kW klimatizace 0,3 kW 24 V |
Zdrojové napětí |
3x400 V, 50 Hz 24 V ss |
Hmotnost [kg] |
asi 130 |